Toimitus- ja maksuehdot

Toimitus- ja maksuehdot voimassa verkkokaupassamme toistaiseksi.


YLEISET TIEDOT
Verkkokauppamme tuotteita myy Naka Finland Oy, Y-tunnus FI29395907. Verkkokaupassamme myymme tuotteita aikuisille yksityishenkilöille maailmanlaajuisesti. Tekemällä tilauksen Verkkokaupassamme hyväksyt voimassa olevat toimitus- ja maksuehdot.


HINNAT
Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja toimituskuluja. Erityistapauksessa tuotteen hintaa voidaan mukauttaa tilauksen jälkeen, jos hinnoittelussa on selvä virhe tai hinta on epänormaalin alhainen yleiseen hintatasoon nähden (oikeustoimilaki 32 §).


TILAUS
Tuotteet tilataan verkossa osoitteessa www.nakafinland.fi. Tilausprosessin nopeuttamiseksi voit rekisteröityä ja luoda asiakastilin. Tilauksen voi tehdä myös ilman rekisteröitymistä.
Varmista tilausta tehdessäsi, että antamasi tiedot ovat oikein ja ajan tasalla. Kun tilaus on tehty, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tilausvahvistuksen saamiseksi on ilmoitettava sähköpostiosoite tilauksen yhteydessä. Jos luot asiakastilin verkkosivustollamme, voit myös tarkistaa tilauksesi sisällön sen avulla. Jos tarvitset apua verkkokauppamme käytössä, ota yhteyttä osoitteeseen myynti@nakafinland.fi.

TOIMITUSKUSTANNUKSET EU:N ALUEELLE
Jos et voi valita maata, johon haluat saada lähetyksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme myynti@nakafinland.fi.

TOIMITUSAIKA
Käsittelemme ja toimitamme tilaukset arkipäivinä. Tuotteet pakataan ja lähetetään yleensä 1-3 työpäivän kuluessa tilauksen tai maksun vastaanottamisesta. Kuitenkin, jos tilauksia tulee runsaasti, käsittely ja lähetys voivat viivästyä. Kotimaan toimitukset saapuvat yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä, ja EU-lähetykset saapuvat yleensä 2-7 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.


TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKUSTANNUKSET
Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut.


TOIMITUS EU:N ALUEEN ULKOPUOLELLE
Jos tilaat tuotteita EU:n tulli- tai veroalueen ulkopuolelle, ota huomioon, että olet vastuussa kaikista tulleista, veroista ja muista lisämaksuista lähetyksen saapuessa. Tullimääräykset vaihtelevat maittain, ota yhteyttä paikallisiin tulliviranomaisiin saadaksesi lisätietoja. Pidätämme oikeuden olla tekemättä tilausta, jolloin maksettu summa palautetaan asiakkaalle.


PALAUTUSEHDOT


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Jokaisella asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tavaroita alkuperäispakkauksessa. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: myynti@nakafinland.fi - annamme sinulle palautusohjeet.
Palautus on lähetettävä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Kun palautat ostoksesi, säilytä lähetystä varten saamasi kuitti. Naka Finland Oy ei voi hyvittää palautusta, jos lähetys on kadonnut. Rahat palautetaan, kun palautus on vastaanotettu, tarkistettu ja hyväksytty.
Naka Finland Oy vastaa palautuskustannuksista EU sisällä. HUOM! EU:n ulkopuolisista asiakaspalautuksista perimme asiakkaalta 20 € tullimaksun.


KULJETUSONGELMAT, VIALLINEN TAI VAURIOITUNUT TUOTE
Kun saat lähetyksen, tarkista se välittömästi. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tuotetta koskeva reklamaatio tulee tehdä välittömästi kuljetusyhtiölle. Jos havaitset paketin vaurioituneen vasta avaamisen jälkeen ja tuotteet ovat rikkoutuneet, lähetys on lähetettävä mahdollisimman pian kuljetusyhtiölle ja tehtävä asianmukainen reklamaatio. Ilmoita asiasta myös Naka Finland Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen myynti@nakafinland.fi.
Tarkista ennen tuotteiden käyttöönottoa, että tuotteet vastaavat tilattua. Mikäli lähetys sisältää vääriä tai ylimääräisiä tuotteita, pakkauksia ei saa avata eikä tuotteita ottaa käyttöön. Ota tällöin välittömästi yhteyttä Naka Finland osoitteeseen myynti@nakafinland.fi. Kun tuotepakkaukset on avattu tai virheellisiä/lisätuotteita on käytetty, niitä ei voida palauttaa asiakkaalle.
Jos lähetyksesi sisältää viallisia tuotteita, ota yhteyttä Naka Finland Oy:hyn: myynti@nakafinland.fi. Vika tulee dokumentoida esim. valokuvin.
Ilmoita virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Naka Finland Oy korvaa mahdollisuuksien mukaan vialliseksi tai virheelliseksi todetun tuotteen uudella tuotteella. Jos tuotetta ei voida vaihtaa, asiakkaalle palautetaan tuotteesta maksettu summa.
Huomioithan, että käsintehtyihin tuotteisiin voi sisältyä epätasaisuuksia, joita ei pidetä tuotevirheinä vaan osana tuotteen luonnetta.


LUNASTAMATON PAKKAUS
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä veloitamme erillisen maksun € 20.


TILAUKSEN PERUUTTAMINEN
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus. Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän kuluessa tavaran tilaamisesta. Huomioithan kuitenkin, että kun tilaus on maksettu, se on käsitelty, eikä siihen voi enää tehdä muutoksia. Tilaukset toimitetaan yleensä 1-5 päivän kuluessa tilauksesta.
Peruutusilmoituksen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen myynti@nakafinland.fi, jolloin ilmoitamme välittömästi ilmoituksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoituksessa on oltava seuraavat tiedot: tilausnumero, asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, tilauspäivämäärä, vastaanottopäivämäärä, tilatut tuotteet ja päivämäärä.
Tuotteet on palautettava Naka Finland Oy:lle viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen antamisesta. Määräaikaa noudatetaan, jos tavarat palautetaan ennen 14 päivän määräajan päättymistä.


VASTUUVAPAUTUS
Naka Finland Oy:n verkkokauppa esitetään sellaisena kuin se on. Naka Finland Oy pyrkii ylläpitämään verkkosivujaan asianmukaisesti, mutta ei takaa tietojen tarkkuutta, oikeellisuutta tai ajantasaisuutta. Kaikki Verkkokaupan kuvat ovat esimerkkejä ja vain viitteellisiä, tuotteet ovat yksilöllisiä.
Naka Finland Oy ei takaa kaikkien Verkkokaupassa olevien tuotteiden saatavuutta.
Naka Finland Oy ei vastaa kolmansien osapuolten tarjoamista tiedoista.


MUUT TIEDOT
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus- ja maksuehtojamme. Ennen tilauksen tekemistä Asiakkaan tulee tutustua voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin; tilatessaan Asiakas hyväksyy toimitus- ja maksuehdot.
Elinkeinonharjoittajan tiedonantovelvollisuuden (ADR-direktiivi) noudattamiseksi: Jos riitaa ei saada ratkaistua osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Ennen kuin kuluttaja saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, kuluttajan on otettava yhteyttä hallintokuntien kuluttajaneuvontaan osoitteessa https://www.kuluttajariita.fi: https://www.kkv.fi/en/consumer-advice/.