Palautuskäytäntö

PALAUTUSEHDOT JA -EHDOT


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Jokaisella asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tavaroita alkuperäispakkauksessa. Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä lähetyksen mukana toimitettu palautuslomake ja ota meihin yhteyttä sähköpostitse: myynti@nakafinland.fi - sen jälkeen annamme sinulle palautuslähetysohjeet.
Palautukset on lähetettävä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Kun palautat ostoksesi, säilytä lähetystä varten saamasi kuitti. Naka Finland Oy ei voi hyvittää palautusta, jos lähetys on kadonnut. Rahat palautetaan, kun palautus on vastaanotettu, tarkistettu ja hyväksytty.
Naka Finland Oy vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista.


KULJETUSONGELMAT, VIALLINEN TAI VAURIOITUNUT TUOTE
Kun saat lähetyksen, tarkista se välittömästi. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tuotetta koskeva reklamaatio tulee tehdä välittömästi kuljetusyhtiölle. Jos huomaat paketin vaurioituneen vasta avaamisen jälkeen ja tuotteet ovat rikkoutuneet, lähetys on lähetettävä mahdollisimman pian kuljetusyhtiölle ja tehtävä asianmukainen reklamaatio. Ilmoita asiasta myös Naka Finland Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen myynti@nakafinland.fi.
Tarkista ennen tuotteiden käyttöönottoa, että tuotteet vastaavat tilattua. Mikäli lähetys sisältää vääriä tai ylimääräisiä tuotteita, pakkauksia ei saa avata eikä tuotteita ottaa käyttöön. Ota tällöin välittömästi yhteyttä Naka Finland Oy osoitteeseen myynti@nakafinland.fi. Kun tuotepakkaukset on avattu tai virheellisiä / lisätuotteita on käytetty, niitä ei voida palauttaa asiakkaalle.
Jos lähetyksesi sisältää viallisia tuotteita, ota yhteyttä Naka Finland Oy:hyn: myynti@nakafinland.fi. Vika tulee dokumentoida esim. valokuvin.
Ilmoita virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Naka Finland Oy korvaa mahdollisuuksien mukaan vialliseksi tai virheelliseksi todetun tuotteen uudella tuotteella. Jos tuotetta ei voida vaihtaa, asiakkaalle palautetaan tuotteesta maksettu summa.
Huomioithan, että käsintehtyihin tuotteisiin voi sisältyä epätasaisuuksia, joita ei pidetä tuotevirheinä vaan osana tuotteen luonnetta.


LUNASTAMATON PAKKAUS
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä veloitamme erillisen maksun € 20.


TILAUKSEN PERUUTTAMINEN
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus. Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän kuluessa tavaran tilaamisesta. Huomioithan kuitenkin, että kun tilaus on maksettu, se on käsitelty, eikä siihen voi enää tehdä muutoksia. Tilaukset toimitetaan yleensä 1-5 päivän kuluessa tilauksesta.
Peruutusilmoituksen voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen myynti@nakafinland.fi, jolloin ilmoitamme välittömästi ilmoituksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoituksessa on oltava seuraavat tiedot: tilausnumero, asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, tilauspäivämäärä, vastaanottopäivämäärä, tilatut tuotteet ja päivämäärä.
Tuotteet on palautettava Naka Finland Oy:lle viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen antamisesta. Määräaikaa noudatetaan, jos tavarat palautetaan ennen 14 päivän määräajan päättymistä.